About me.

hei, ville oppdatere dere litt på hvem jeg er siden det er kjempe lenge siden jeg gjordet det sist.

meg

alder 22år 1990 model

bor Storvika lita bygd i nordland.

status. bor sammen med min kjære Jørgen. som jeg har vært samme med siden 2007.

Jobb: er lærling i barnehagen her i Storvik.

utdanning; har gått 3 år på vgs og har yrkeskompetanse i Interiør konsulent. har gått et semester på NKF i Trondheim. har gått 1 år på barne og ungdoms arbeider. når jeg er ferdig har jeg lyst å gå videre for å bli stylist og førskole lærer.

to av mine beste venner Snovle og Tor Petter:) et mineverdig øyeblikk.

hobby/interesse 

jeg har skutt i konkurranse siden jeg var 8år og er enda aktiv skytter. driver ikke å skyter elg og andre dyr.

jeg har en stor lidenskap for sund kosthold og trening.

klær, sminke og sko 90% av hvem jeg er.Jeg vill gjerne jobbe med styling for det er virkelig en lidenskap.

Dyr

Jørgen og jeg har en katt (Sokktoppen), en liten løvehodekanin (Møffin) og til sist 3 ferskvanns akvarium og 1 saltvanns akvarium.

vi har veldig lyst å slutte med ferskvann og få oss et kjempe stort saltvanns akvarium

Fakta

*Elsker sko. Jeg pynter leiligheten vår med sko.

*Er gal etter Ugler. (Ting og tang)

*Jeg er en kost og trenings freak.

*Har sovesyke (narkolepsi) sovner mye og kan søvne av fort.

*Er ungdomsleder i Gildeskål skytterlag.

*Jeg er kjempe mørkredd og er veldig over troisk

*Liker yoga, meditasjon og tror på at vi har 7 aura.

*Kommer nok aldri til å føle jeg har nok utdanning.

*Jeg er en perfeksjonist på flere områder.

*her avhengig av bruktbutikk og loppis.

*Jørgens store frustrasjon er jeg nesten avhenting av leppestift

barn har alltid vært en viktig del av livet mitt.

me and my dream man<3

Stil

jeg kan beskrive min stil på mange måter og den forandrer seg veldig mye, denne høsten er jeg inspirert av det mannlige og maskuline.

elsker virkelig hatter, mokasiner, bokseseler gamle vesker og alt som kan minne om det maskuline men med litt feminine trekk.

skinny jeans, skjorter, dressjakker, store strikkegenser. jeg er jo også ganske så feminin å, har et par dusiner med høye hæler. har masse smykker, ringer og armbånd. jeg liker å gå i min bestemor og svigermors klesskap. loppis er også en stor lidenskap.

min stil vill jeg si den er inspirert av min bff Snovle, de svenske bloggene Ebba Zigmark og victoria tornegren, twiggy, finner mye inspo på Lookbook og youTube. men tro det eller ei jeg får mye inspo av Asia.


Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Detail of the day, ◊ Life, ◊ Outfits, ◊ Animals, ◊ Inspo og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar