begynner igjen^^

hei, nå begynner min lengsel etter en lang blogg pause, jeg har brukt mye tid på Instagram og YouTube. så nå føler jeg at bloggen kan få min oppmerksomhet igjen. Nå som høsten er her kan jeg sitte inne med bloggen mens høst stormene jager utenfor.

Det beste med høsten er moten,fargen, stearinlysene og den fantastiske stjernehimmelen

 

Moten er alltid så spennende og behagelig om høsten, lag på lag er en stor favoritt. Høsten er min favoritt tid innen for mote jeg elsker alt med den. om sommeren har jeg aldri tid og når jeg har det er det shorts og bikini der blir. om vinteren er det utrolig kalt og man blir lei av all ytterklærne. Nei høsten er perfekt, det er akkurat kald/varmt nok.

fargene ut er nydelige, de grønne bladene som magisk forvandler seg til sterke orange/gule nyanser det er virkelig eaye candy.

Når mørket har lagt seg da lyser jeg opp leiligheten med lys og tenner røkelse. setter meg godt til rett eller tar jeg fram yoga matta og gjør yoga i en time. utrolig deilig i denne tiden.

stjerne himmelen er helt utrolig her oppe i nord-Norge vi har verdens vakreste nordlys det danser og gjør seg til. det er bare fantastisk. Jeg har aldri sett så mye nordlys som denne høsten. en klar stjernehimmel med en stor  måne er utrolig nydelig å. de siste ukene har det vært stjerneklart ute nesten vær kveld.

i mange år har jeg slitt med mørke tids depresjoner men hvem har det ikke følt på det.men denne høsten/vinteren ser jeg lyst på. Det er heller så mye å glede seg til:)

 

 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar