My summer part2

Hei. Ja nå er det kjempe lenge siden jeg har blogget og det er jeg opprinnelig lei mg for. Jeg har blogget litt på bloggspot men jeg fant fort ut at det ikke var helt meg men jeg vill forandre bloggen her litt. Jeg vill ha inn mer kost og trening. Så jeg vil inspirere dere, vise dere tips, før og etter, litt mer v-logging om dagelige ting.

Min sommer har vært kjempekoselig selv om været har vært jævelig milt sagt. Men nå vill jeg blogge litt om helgen som gikk. Snovle kom på fredags kveld, vi snakket litt før vi la oss. Lørgagen ble shopping og veldig mye.skal vise dere ettervert. Vi gikk på den nye cafeen i byen som heter cafee du verden. Der spiste vi sushi. Nam nam nam. Og på kvelden farget snovle håret mitt. 🙂
Søndag alså i dag har vi spist godter og koset oss i solen, å vi var faktisk å badet.

20120819-190013.jpg

20120819-185955.jpg

20120819-185934.jpg

20120819-185917.jpg

20120819-185910.jpg

20120819-185859.jpg

20120819-185849.jpg

20120819-185830.jpg
Som sagt kommer det mer ettervært.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til My summer part2

  1. EdgyPop sier:

    Bare elsker bade bildene, elsker hårfargen din og elsker hvor fantastisk deilig helgen har vært. Er så gøy å være sammen med deg og jørge, koste meg mye 🙂

    OG: digger at alle ungene ser missfornøyd ut på det bilde av oss i hamoken 😛

    • Lele sier:

      Utorlig delig å ha deg på besøk, gleder meg til neste gang, jeg koste meg masse masse. Hehe det er så godt å ha deg.
      Ps jeg skal kjøpe meg macbook air:)
      God tur<3

Legg igjen en kommentar

