mathematics grew up and solve your own problems

hoved skriften har ikke noe med dette innlegget med jeg digger uttrykket^^

sko~Nelly. bukse~hm. skjorte~fått av vivvian

ja nå er det snart fredag og jeg skal til bodø og handle og kose meg. synd er at jeg må dra hjem med bussen. hater å sitte på bussen alen fra byen. det er så forferdelig kjedelig.

i dag skal jeg på skytterbanen og være med å hjelpe til med å fikse forskjellige ting 🙂

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Outfits. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

