I want to achieve one of these.

Hei, ville fortelle dere noe ting jeg virkelig har lyst til å gjøre siden jeg var liten og noe som jeg har hatt lyst til å gjøre en liten stund.

Danse:

jeg har virkelig hatt lyst til å danse siden jeg var liten jente. men jeg har vært for sjenert og redd for å begynne. når jeg gikk i 8 klasse prøvde jeg meg på jazz ballett men jeg var for redd for å fortsette. jeg vet ikke om jeg er noe bygd for koordinasjon.  men etter 1 år med zumba, yoga og stepp vill jeg si jeg har blitt bedre til dette. når jeg gikk på barneskolen kunne jeg nesten gå i spagat og folk sier jeg er for gammel til å kunne gjøre dette. men ikke faen om jeg vill slutte. jeg vill virkelig prøve. jeg vill danse jeg vill kunne uttrykke budskap, følelser og historie gjennom kroppen. Det å kunne svinge seg ut på dansegulvet på en uttrykksfull og kreativ måte.

Turn

Jeg har lenge hatt lyst til å turne det å spinne rundt og rundt og lande så praktfullt som bare det. det å kunne springe og hoppe , snurre og lande kunne jeg godt ha turt å prøve. men det er det å begynne, få hjelp til å prøve, ved å ha en plass som man kan gjøre dette. og det å bli sterk fysisk og psykisk for å kunne klare dette. men det ser så elegant og nydelig ut.

Fitness bygging

hvorfor ikke bygge opp kroppen slik at man ser bra ut. hvorfor ikke legge cardio trening litt vekk og legge stein hare treningsøkter. bygge opp kroppen å få den kroppen man virkelig vill ha. muskler og en flat mange. hvorfor ikke begynne? vell det er hard arbeid som gjelder her men mat er en viktig ting. 70-80% består av rett kosthold. jeg er flink til å trene og jeg kan det som er vert å kunne om mat. men jeg trenger noe som kan pushe meg og hjelpe meg i nedgangstider. noen som motiverer meg og vet hva jeg kan yte på en god dag. som kan se når jeg ikke klare mer og når jeg later som pga jeg er sliten. noen som virkelig vill hjelpe meg.

for at jeg skal kunne gjøre noe av dette trenger jeg mål, hjelp og motivasjon.

Målene for dans= kunne koordinasjon, bruke kreativiteten for å uttrykke følelser, kunne klare å koreografere noe eget.

Målene for turn= kunne bruke styrken min til å snurre . kunne hoppe baklengs salto ol.

Målene for fitness bygging= kunne trene hardt, bli sterkere, få muskler, kunne klare å bygge opp og slite ned.

men jeg trenger virkelig hjelp til hvordan jeg skal kunne klare dette. jeg trenger noen som pusher meg hardt. som bryr seg, motiverer. som ser om jeg later som eller virkelig prøver. noen som vill at jeg skal klare dette. noen som jeg kan ringe og klage til om jeg virkelig ikke får til. en som ringer meg og sier gå å spis frokost. noen som kommer på døren og sier skal vi skal trene!

Motivasjon har jeg inni meg. jeg vil ikke stenge meg inne i vinter og ikke få til noe. jeg vil prøve og forandre dette til en positiv opplevelse. noe jeg kan se tilbake på og se dette kan jeg. om jeg vill kan jeg!!

Noen som vill hjelpe?  

Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

