Just give everything

god morgen, i dag har jeg tverrfaglig muntlig prøve. jeg er så utrolig spent^^

Ønske meg lykke til<3

jeg tror nå prøven skal gå bra har sittet lenge å forberedt meg å skrevet en del å^^ så da er det bare å gjøre sitt beste^^

en detalj av en nye rosa boksen min^^
Dette innlegget ble publisert i ◊ Detail of the day, ◊ Life, ◊ Morning coffee og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Just give everything

  1. Marie sier:

    Du har så sykt mye fine klær. Hvor er den toppen kjøpt? er det bukse du har, eller skjørt? =) råfint ihvertfall. Kunne tenkt meg en slik topp å ei rosa bukse til 🙂

Legg igjen en kommentar

