I’m changing everything to blue

god morgen!! i går fikk jeg endelig vite hva jeg skulle komme opp i på årsprøven. fikk en situasjon der jeg skulle på jobb intervju og skulle kunne en god del av pensum. fikk mange stikkord som jeg skulle pugge og kunne en del om. dette blir gøy^^

 
se på mitt blåe hår! skulle bli grått men ble baby blå:S men jeg skal rocke! det med god selvtillit ^^

i dag skal jeg og Jørgen på jobb, vi skal åpne og stenge i lag. vell det er helt greit blir jo penger av det. i ettermiddag blir det bygging av ute bur til Møffin. tror det blir godt for henne å komme seg litt ut^^

Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life, ◊ Morning coffee og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

