blue as far as one can

Heija, nå er jeg og Jørgen ferdig på jobb. var en hektigs dag men vi koste oss veldig. er så utrolig mange flotte mennesker som er innom. har nettopp laget stekt torsk med makaroni og pesto, nam nam! i kveld blir det takco med mamma og pappa. får se hva jeg skal ha i stede for kjøttdeig.

sko~ bordello. strømpi~cubus. shorts~ebay. genser~ cubus. krage~lindex.

her ser dere litt bedere hvordan håret mitt ble, litt båt men det er ikke mer enn jeg kan håntere^^

som dere sikkert ser har jeg endelig fått fjernkontrollen til kamera som jeg kjøpte på ebay.Jørgen som fant den, å den var utrolig billid.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life, ◊ Outfits og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

