butterflies in the stomach

God morgen alle dere. i dag blir nok en fin dag. solen kinner og skyene har trekts seg tilbake. jeg sitter her å øver på framlegget mitt om hørselshemming. det var det jeg skrev om i siste mappen min. skal presentere det i dag. gleder meg til å få det gjort.

det er dag 2 av min vegetariranske uke , i går når vi grillet fikk jeg laks i stede. familien sa ikke så mye til mitt lille prosjekt:) skal holde dere opptater hvordan det går med presentasjonen og min vegetariranske uke

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

