vegan for 1 week

Hei, sola skinner og presentasjonen er klar i morgen bærer det til^^ nå skal jeg og familien min ut å grille dette kan bli spennende siden jeg er utrolig lei mat og har bestemt meg for å ikke spise kjøtt på en uke. vi får se hvordan dette går, største problemet er hvordan jeg skal få i meg nok proteiner. tror jeg må snakke litt med Synnøve om dette. hun har mer peiling enn meg:)

 

dagens anntrekk ser slikt ut:

sko~nelly. strøpis~cubus. shorts~gina. genser~cubus
Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Outfits og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

