Pancakes for breakfast

Hallo^^ tenk at i dag er det sol<3 tror nok det blir grilling i dag å jeg vet at vi må bli grillet mais kolber. det er alt for godt. ellers i dag er det innlevering av sitte mappe for året. tenk hvor deilig det blir når jeg blir ferdig  med skolen, da er det 2 år lærling tid å etter det vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på.

i dag når jeg sto opp og sminket meg ferdig hadde Jørgen stekt pannekaker til frokost. namm nammm;) har med til lunsj så dette blir kos.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

