15 minutes more is all I need

how important can 15 minutes be?

Hei, jeg skal fortelle dere at 15 min er 15 minutter med verdifull tid på morgen. jeg kan ikke fatte at jeg glemte å sette på den andre alarmen som går kl 0545. har heldigvis en backup alarm kl 0600. men de 15 min er så verdifulle, jeg fikk ikke spist eller blogget som jeg pleier å få tid til. jeg fikk ikke engang tatt på all accessories engang. så antrekket ble liksom litt kjedelig og nøytral.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

