This what I want! Can I do it? YES!

I am full of inspiration that must be visualized in a collage

ja det er fantastisk hvor mye inspirasjon jeg har fått de siste dagene. jeg har sittet mye på http://weheartit.com/Lelechan og blitt bare mer og mer inspirert av boho/bohemian stilen<3 jeg digger den latbacke stilen med slitte/dip dye denim shorts, overszise skjorter, søte blusser med blonder og frynser. mye armbånd og smykker med fjær, store ringer og brune herre belter. men jeg er veldig inspirert i sommer trenden med pastell farger. kan ikke få sagt hvor mye jeg elsker mint grønn, lilla og rosa for tiden<3 så derfor må jeg prøve å kombinere boho stilen med pastell farger. vell det kan ikke være så forferdelig vanskelig.

her er et forslag til et antrekk. hva syns dere? funker det?
Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Inspo og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til This what I want! Can I do it? YES!

  1. EdgyPop sier:

    Syns det funker bra jeg! 😀

  2. veronica sier:

    kjempe fin blogg! du har fått en fast leser hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

