I’m not sure if this is me

too much elegant and tight?

jeg vet ikke helt om dette antrekket er helt meg. Det er kult og klassisk med en leken vri. men jeg føler meg ikke helt vell i antrekket. finner ikke ut hvorfor og hva om gjør meg usikker på det. jeg elsker jo skoene, blussen, jakken og den lilla buksen, men til sammen så blir det ikke 100%.

jakke~hm. blusse~bik bok. bukse~ebay. sko~nelly.
Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Outfits og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til I’m not sure if this is me

  1. EdgyPop sier:

    Wow! Du er fantastisk fin på håret her 😀
    Kansje det er litt for svart i forhold til hva du er ute etter i sommer? 🙂

    • Lele sier:

      takk^^ ja kanskje det er det som gjør at det ikke stemmer helt. i dag er det ikke noen av klærne mine jeg vill ha på!!!

Legg igjen en kommentar

