a walk on the beach

Heija, nå har Jørgen og jeg vært på tur på stranden og tatt bilder. vi fant noe helt utrolig. det lå en kjempe stor krabbe på stranden, men uheldigvis var den blitt kjempe skadd av noen dumme måker. de hadde revet av han noen av bena. huff fæle greier. den var enda i live når jeg og Jørgen kom dit

vi hadde med oss kaffe på bodum koppen min. Nammmm kaffe:)

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ food and workout og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til a walk on the beach

  1. Kristin sier:

    Kjenner jeg får angst laaangt inni nyrene!

  2. Kristin sier:

    Jeg har mine tvil. Krabber er forferdelige dyr^^

Legg igjen en kommentar

