paint your nails in the colors of the rainbow

Hei, har nå sittet å snakket med min beste venninne Synnøve på mobilen. utrolig koselig at hun ringte:) vi har blitt kjempe flinke til å ring hverandre i det siste. vi har til og med skypet å^^ Aww alltid like koselig å snakke med henne<3

i går viste jeg dere min samling av leppestifter så jeg tenkte i dag er det fokus på neglelakk. det er noe jeg har forferdelig masse av og jeg elsker å bruke. ❤ man får aldri for mange. favoritten min er da den lilla fra viva la diva^^

mine favoritter<3
Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til paint your nails in the colors of the rainbow

  1. EdgyPop sier:

    Tihi, utrolig koselig å prate med deg og 😀
    Og for en fantastisk negelakk samling~!
    (må ta å få rompa i gir selv og kjøpt meg noen i lyselilla og mint)

Legg igjen en kommentar

