Never to many lipsticks for a girl

Hei, skal ta opp temaet leppestifter, grunnen til dette er at jeg har svært mange, liker å bruke dem og de piffer opp et antrekk. leppestifter for meg er noe som er en selvfølge. men det er ikke bare å klaske på leppestiften i en feil, her gjelder det å være stø på hånden og et godt forhånd arbeid med fuktighet og primer. jeg bruker elf primer and pluming dette gir meg det resultatet jeg ser etter i en leppestift, som er en fin og knall farge.

jeg har da forelsket meg i viva la diva sine leppestifter, de er billige, tørker ikke ut leppene mine, lette og påføre og kommer i et hav av farger.

fjor sommer var favoritt fargene mine orange toner mens i år er det lilla og rosa som kommer til å være på mine lepper.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

