summer feelings

God morgen søte dere. i dag er det sol!!! herlig. jeg tror jeg skal ta på meg noen høye sko i dag^^ vell det blir skole i dag til halv 2 og så hjem og kose meg Møffin og Jørgen. har ikke helt planlagt ettermiddagen annet enn vis det blir sol vill jeg ut^^

her ser dere hvordan jeg har sminket meg i dag og dere kan se litt av de lillae tuppene mine. fargen var litt sterkere i går.

ha en kjempe fin dag!!!

Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til summer feelings

  1. Vivi-Ann sier:

    Kos dokk i sola og på skola,jobben roper på meg 🙂 Det er lov og komme innom 🙂

Legg igjen en kommentar

