I take summer if you allow it or not.

Hei, dagen i dag har det vært en fantastisk fin dag^^ være har vært utrolig deilig å være ute i solen. Mamma, Mor, Jørgen og jeg dro en liten tur til Ørnes, vi handlet litt mat og koset oss i solen så klart. har hatt besøk av May-Lill hun farget tuppene mitt med isadora hår maskara (lilla) var et utrolig kliss og håret mitt ser bare slitt ut. ble litt skuffet der ja.

her er forresten min nye kjole fra gina. det er altså gårsdagens outfits:)

NÅ! har jeg tatt vår sommer garderoben frem. jeg nekter å gå mer med vinterklær. jeg bryr meg ikke om være lengre jeg gidder ikke denne vinteren. jeg vill så gjerne få denne snøen bort.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Beauty and Wellness!, ◊ Life, ◊ Outfits og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til I take summer if you allow it or not.

  1. Vivi-Ann sier:

    Va fin kjole 🙂

Legg igjen en kommentar

