a sunny day:)

God morgen.

jeg og Jørgen har nettopp spist en god frokost og en deilig kopp kaffe, mens Møffin har fått litt banan å smatte på. jeg og Mamma fikk i henne medisinen i går men fy hvor sint hun ble når vi måtte holde henne. men det er til hennes beste og det tro jeg hun forsto ettervert.

i dag skal jeg på jobb på Coop, må tjene litt penger til ferien. mamma og pappa har forresten Julie4år, Svenn Mayer2år og Joppe 0,10år denne helgen, så jeg og Jørgen skal nok være mye der opp sammen med dem.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til a sunny day:)

  1. Vivi-Ann sier:

    God vakt og god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

