This week is just wrong

Hei, kan ikke si jeg har hatt noe flask disse dagene. dere vet fra går dagens innlegg hva som skjedde. i dag klarte jeg å forsove meg i 40 min. morgen ente opp i et stort stress og bare vas. håper ikke noe idiotisk skje i morgen. Mamma og jeg skal til bye og lille Møffin skal til dyrelegen og bli sterilisert. jeg håper virkelig at det ikke blir komplikasjoner eller infeksjon.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Animals og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

