This is not like me!

Hei.. ja kl 5 45 sto jeg opp fikset meg og pakket sekken og gikk til bussen kl 740. jeg ventet og ventet og ventet!!! kom da aldri noe buss. fikk mor til å ringe buss selskapet og høre. å de mente at skolene i kommunen begynte ikke før i morgen. Ahh!!! dette er ikke typisk meg jeg bruker å ha alt på stell  når det gjeller skole. var så innstilt på at det er skole i dag.

 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til This is not like me!

  1. EdgyPop sier:

    Åh neei! Så kjipt egentlig, når man har ordna seg klar. mn mn, man må bare se det humoristiske i det. 🙂

Legg igjen en kommentar

