start NOW not tomorrow!!!!

Hei, har dere noen ganger tenkt huff jeg skal ikke trene styrke pga da vill jeg ende opp som en man. det er nesten umulig og oppnå. jeg har begynt for alvor og trene styrketrening 2/3 ganger i uka. jeg vill bli sterk, få en bedre holdning og få den kroppen jeg vill ha. jeg er vell enda i begynnelses fasen med og finne ut hva og hvilke øvelser jeg vill gjøre og tester ut hvor tunge vekter jeg kan ta.

jeg har 3 blogger som jeg får utrolig mye inspirasjon og mye fakta som jeg bruker som en retningslinje. en av dem er Cassey Ho som er en helt utolig kvinne med et smittende motivasjons verktøy. hun er helt super. http://blogilates.com/ i et innlegg oppfordret hun oss til å finne bilder som inspirerte oss i livet og lage en collage som man ofte ville legge øynene på. jeg gjordet det og denne kom jeg fram til:)

Så jenter jeg tror gutta vill like at vi invaderer styrkesalen ^^

Ha en fin Lørdag:) skal på jobb nå og senere i dag blir det Sushi^^
Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Inspo og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til start NOW not tomorrow!!!!

  1. EdgyPop sier:

    You go girl! Hehe, ja jeg tror vi må invadere styrkesalen 🙂

Legg igjen en kommentar

