a little update

Hei^^ nå er det lenge siden sist. har for tiden hatt mye og gjøre.

Møffin har endelig kommet hjem(kaninen min) det virker som hun stortrives hos oss. hun hopper rund og lagt en elsk på banan. hun slafser når hun spiser banan, det er vanvittig søtt<3

jeg prøver også å komme meg tilbake til topp form igjen. men denne gangen finner dere meg i styrkehalen sammen med svette men. så for det meste av tiden min er jeg fryktelig støl etter trening. overhode ikke vant med styrketrening.

hjemme har vi endelig fått hos tv, det er utrolig deilig og ha^^

ja det var det jeg hadde tid til nå^^

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til a little update

  1. EdgyPop sier:

    Wee, du har oppdatert ❤
    Du blir nokk vandt med styrketrening til slutt:)

Legg igjen en kommentar

