when good friends meet

Hei, fra onsdag til torsdag var min gode venninne Synnøve på overnattings besøk. Det var utrolig koselig å ha henne på besøk, har ikke sett henne siden jul å da har vi mye å snakke om^^ samtalene gikk inn på klær, sminke og sko for våren/sommer, trening og kosthold, helse og positiv tankegang, skole og karakterer og masse mer. Synnøve er lett og prate med og skjønner det jeg vill fram til selv om jeg ikke klarer å si det helt etter hva jeg hadde tenkt.

Synnøve med sitt Nikon, og sine amazinge ringer^^

Når Synnøve og jeg er sammen tørr vi å tulle med kameraene^-^

som dette kan vi sitte i evigheter *[^]-[^]*

Vi lagde smoothy og spiste ananas ^^
Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til when good friends meet

  1. EdgyPop sier:

    Hihi, liker at det ser ut som om alt håret er kort på det ene bildet! ;P Var kjempe koseligt! Gleder meg til å gjøre det igjenn i påska 😀 ❤

Legg igjen en kommentar

