New design and inspiration page

Hellu^-^ jeg har fikset nytt design, med litt små justeringer skal  jeg blir helt fornøyd. siden jeg har funnet ut at jeg er blitt en veldig kjedelig person som har sluttet å bruke farger, skal jeg bli flinkere til å bruke farger ikke bare her på bloggen men klesskapet mitt å.

garderoben min består av klær som er i jordfarger med masse crem/nude. det jeg vill gjøre med vår/sommer garderoben er å tilføye mer farger. etter mye tenkning og planlegging har jeg kommet fram til at fargene jeg vill satse på er rosa, lilla og mint grønn.

vis dere vill se nermere på hva jeg mener så besøk profilen min på http://www.fashiolista.com/my_style/?love_view=mine

i kveld kommer endelig Synnøve på besøk, har ventet lenge og jeg gleder meg kjemp mye. blir mye klær , sminke og sko snakk^^ kan vedde på det blir mye snakk om vår/sommer garderobene våre^^

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life, ◊ Inspo og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til New design and inspiration page

  1. EdgyPop sier:

    Det kan du vedde på at vi skal snakke om vår/sommer garderobene våre 😉
    Kjempesøtt nytt design, får nesten lyst til å putte farger på min blogg og 🙂 Og kansje det er på tide jeg får meg en header igjen 🙂

    Gleder meg sånn til ikveld ❤

Legg igjen en kommentar

