coffee and orange keeps me going

Hei hei, nå sitter jeg da her og har skrevet ferdig loggen^^ skulle hatt inngravert NERD i pannen min, men det er slik som må til vis jeg vill ha de karakterene jeg strekker meg etter. holder meg oppe med kaffe og appelsin hehe^^

skal legge sammen noe klær og rydde litt^^ selv om heller vill slappe av og lese blogger. jeg må jo ha det ryddig og pen til Synnøve<3 kommer på onsdag:) dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg. hun er den eneste personen jeg vet om som er like opptatt av klær, sminke og hår som meg. hun skjønner det jeg sier uten at jeg må forklare i flere ganger. ^^

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til coffee and orange keeps me going

  1. EdgyPop sier:

    Søøøta!
    Jeg gleder meg kjempe mye til å skravle sammen med deg:)

Legg igjen en kommentar

