si hei til Møffin

Hei, nå har jeg vært borte fra bloggen en stund. beklager det men har ikke hatt noe energi til å blogge.

skal oppdatere dere litt, Jeg har kjøpt meg kanin^^ jeg har lenge hatt lyst på noe annet å gjøre enn skole og skyting, og siden Jørgen har alle akvariene. jeg har fundert lenge på hva jeg kunne gjøre til det plutselig traff meg, jeg ville skaffe meg en kanin. jeg fikk overtalt pappa til å få lov å skaffe meg en siden det står i leiekontrakten til meg og Jørgen at det ikke er lov med husdyr. fikk lov men jeg måte få kunnskap  om disse søte skapningene.

på torsdag var jeg og skulle se på kanin utstyr, forhøre meg litt om pris og hvordan kaniner de tok inn. jeg forklarte at jeg ville ha en løvehode i en lys brun farge.

butikk damen kom ut med denne søte kanin jenta på 6 måner, jeg satt på gulvet i butikken og koset med henne. hun krøp helt inntil meg og gjemte seg i skjerfet mitt<3 det var kjemi mellom oss^^ jeg måtte bare kjøpe henne. men jeg kunne ikke ta henne  med hjem enda, skal hente henne 1 mars^^ jeg gleder meg kjempe mye.

hva synes dere???

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til si hei til Møffin

  1. Vivi-Ann sier:

    Den var nydelig,bare pass så ikke katten tar den.

  2. EdgyPop sier:

    Så søt atte 😀
    Har savnet at du blogger jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

