Full Moon.

god morgen, jeg sitter for øyeblikket å spiser frokost og ser ut på himmelen at det er fullmåne. kan ikke si den er stygg for det er den ikke men jeg synes den er skummel siden jeg skal gå ned en skog.

ellers skal jeg på skolen i dag å jobbe på mappe3 og så hjem og pugge til prøve. å forresten, jeg spurte pappa om å få lov å ha kanin i leiligheten i går kveld. jeg og Jørgen hadde satt opp en powerpoint om det så hadde jeg foredraget til dem. de skulle tenke litt på det. vi krysser fingrene.

 

ha en fin tirsdag søtinger<3 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Full Moon.

  1. EdgyPop sier:

    God morgen, søta! Krysser og fingrene for dere^^

Legg igjen en kommentar

