The best day of the week

God formidag, endlig er det lørdag. er så deilig. elsker lørdag. Jørgen er på si førte lørdag alene på jobb. er kjempe stolt av han vet selv hvor hektisk en lørdag kan bli på jobb, men vis han plages skulle han ringe meg.

ellers så har jeg dusjet, sminket meg og faktisk har jeg satt på en maskin med klær selv om jeg ikke nødvendig vis måtte det, men siden favoritt genseren min trengtes å bli vasket måtte jeg bare. den må være ren og klar til en vær situasjon. skal blogge og lese meg litt opp på kaniner. har litt lyst på en men er enda litt usikker.dagen i dag skal jeg og Jørgen dra til Reipå å besøke svigermor og svigerfar det blir kjempe koselig. er blitt en stund siden jeg og Jørgen har vært der sammen.

Hva skal dere gjøre i dag? Ha en kjempe fin lørdag. 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

