Detail of the day

image

Hei igjen. I dag har det skjedd mye, har vært på skolen å jobbet med mappen og skrevet logg. Når jeg kom hjem vasket jeg, spiste middag hos mor, dro på butikken og besøkte jørgen på jobb. Å nå har jeg nettop fått lasanjen i ovnen. Ovenfor har dere bilde av min nydelige herreinspirert klokke som jeg elsker. Den passe helt perfekt til meg og stilen min.

image

Kan dere tro at disse nydelige øredoblene kostet bare 20 kr da. de var ikke på salg. Jeg kunne nesten ikke tro mine egene øyne. De er helt fantastiske elegante med et gammel preg. Nå venter jeg på min søte Jørgen vi skal kose oss med god mat og film. Ha en riktig fin fredags kveld

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Detail of the day

  1. SOFIA sier:

    Hoppas du får en fin Lördag fina du! Glöm inte att kika in tävlingen som nu är igång. Kanske något just du vill ha! KRAM

Legg igjen en kommentar

