A little busy day.


Hei på dere. i dag har jeg vært en liten tur på skolen hatt forelesing i kapitlet om planlegging av kulturelle og fysiske aktiviteter for så forsatte jeg med å skrive på mappeoppgaven. når jeg kom hjem fra skolen kom mitt søskenbarn May-Lill på besøk, å hun fant ut at vi skulle dra på stranden og grille på engangs grill. vi suste av sted for å kjøpte pølse og engangs grill, vi grillet, spiste og snakket om alt mulig.

så har jeg og pappa vært på innendørs banen og trenet stå og kne skyting, gikk ganske bra på tanken at formen ikke har vært bra i de siste dagene.

May-Lill kom for en liten stund siden så nå sitter vi og drikker kaffe og har lete aksjon etter en person som Jørgen ikke husker hva het til etternavn.

ha en kjempe fin kveld til dere alle<3

Dette innlegget ble publisert i ◊ food and workout og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

