Formen er ikke bra, men tenker positivt

image

Hei folkens, I dag har formen ikke vært på topp, har vont I magen og er kvalm. Men men det lite jeg kan gjøre med det nå, enn å krysse fingrene at jeg er bedre I morgen.

image

Jeg tok dette bilde I dag med mobilen siden jeg har meste parten av dagen ligget på sofaen å sovet hos mamma og pappa, så da ble det bare mobil. Men blide viser mitt favoritt smykke. Elsker det virkelig det går til alt.

image

Her er bilde av en av mine favoritt ringer. Ha en fin kveld, jeg skal prøve å sove litt.:)

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

