a lovely morning with the sun in the mountains.

Hei søtinger, i dag skal Mamma, mormor, jeg, pappa og Jørgen skal kjøre til Tverlandet i dag. vi er blitt invitert i 40års dag til onkelen min. woop jeg elsker å pynte meg, men nå er jeg usikker på hva jeg skal ha på meg. har en kjempe fin kjole som jeg vill ha på men glidelåsen er ødelagt. men men får se hva jeg finner på.  Jørgen og jeg har fått besøk av Sokktoppen (pusen til mamma) han er veldig leken og prøver å bite Jørgen.

ellers så piste vi pizza i går, den ble ikke helt vellykket. men neste gang blir den perfekt. kan ikke gi meg etter 1 forsøk. Jørgen og mamma likte pizzaen veldig godt det var jo bra, bare jeg som ikke ble fornøyd.

hva skal dere gjøre på en lørdag?

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til a lovely morning with the sun in the mountains.

  1. Vivi-Ann sier:

    Du finner sikkert noe å ha på deg,kjenner jeg deg rett. Kos dere i 40år’s dag. Bra du ikke gir opp selv om du føler du mislykkes i matlagingen,stå på. Ha en fin lørdag 😀

    • Lele sier:

      ja har fått hjelp av mor og byttet glidelås^^ takk dere får kose der og.
      ja jeg skal prøve igjen. man skal steke bunnen litt før jeg har på fyllet,

Legg igjen en kommentar

