folder number 3 is in progress.

Hei, ville oppdatere dere litt på hva jeg gjør på skolen, jeg går da barne og ungdoms arbeider (BUA) på Meløy vgs avd Glomfjord til dere som ikke vet det.  det er et år som er delt opp med 4 mappeleveringer. jeg er da kommet til mappe 3 den omhandler det å planlegge og gjennomføring av pedagogiske aktiviteter. så i denne mappeperioden skal vi skrive en individuell planleggings del, gjennomføre dette i praksis sammen med 10 barn i aldersgruppe 4-5/6 år. så skal i evaluere dagen vi hadde med barna. så skal vin tilslutt ha en tverfagelig muntlig prøve .  så dette er hva jeg skal gjøre fram til påske.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til folder number 3 is in progress.

  1. EdgyPop sier:

    Høres spennende ut! 🙂 må si jeg i bun og grun savner å gjøre mappeinnleveringer. Her går det bare i lekser og prøver… Tenk at dette skoleåret snart er over! Har gått så fort ;O

    • Lele sier:

      ja det er veldig spennende^^ jeg elsker å ha mappelevering. da må man jobbe gjevt og trutt kan ikke ta skippertak. vi har hatt en del prøver i denne mappeperioden, det liker jeg ikke så mye siden de har vært skriftlige.
      ja skoleåret er snart over å det kribler i magen. vet ikke hvor jeg vill være lærling. :O

Legg igjen en kommentar

