a nice morning

Hei, jeg begynte  dagen min veldig bra. Jørgen sto opp sammen med meg og vi drakk kaffe og snakket før jeg gikk opp til May- Lill der vi ble kjørt til Glomfjord.

jeg kom på skolen i god tid og fikk satt meg til å lese før jeg skulle ha prøve. jeg var veldig nervøs for prøven men tro det gikk bra. vi får se når karakteren min kommer. Jeg  fikk  forresten standpunkt for 1 semester og er fornøyd med det.

nå skal jeg i et møte på skolen og så er det helg. vet enda ikke hva jeg og Jørgen skal finne på med koselig skal det bli.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til a nice morning

  1. Vivi-Ann sier:

    Kos dokk no. 🙂

Legg igjen en kommentar

