shopping without equal

Hei, jeg ville forklare der hvorfor det ikke ble noe innlegg i går. Mamma, mormor , jeg og Jørgen var i Bodø og en time etter vi var kommet hjem så var det rett på Zumba deretter Steppe og til slutt yoga. så klokka var halv 11 da jeg kom hjem og da var jeg så sliten så jeg droppet å blogge. kan heller gjøre det i dag.

jeg har da noen bilder fra Bodø turen jeg vill vise dere. vi var innom røde kors, jeg elsker brukt butikker der finner jeg alltid så mye fint, vi var der kjempe lenge, jeg er ganske sikker på at Jørgen ble veldig lei av at vi surret rundt så lenge.

vi var å spiste på Spiseriet på City Nord, Mamma og jeg spiste salat, mormor bakt potet og Jørgen egg og bacon taleren. vi koset oss og hold på å le oss ihjel når vi skulle lære mormor og smile til kameraet.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

