Not a boring Monday here

Hei. da er det mandag igjen, de fleste sier at mandager er den verste dagen i uka, for mitt vedkomme er det ikke. jeg er på utplassering i barnehagen, jeg elsker å få være sammen med de fantastiske ungene. jeg har fått en hel perm av veilederen min om Fritid i friluft blir gøy å sette seg inn i den^^

Jeg og Jørgen har spist middag, jeg lagde kylling klubber med fullkornpasta og brokkoli til. var veldig godt. ble litt stress med middagen siden jeg  skulle å trene kl halv 6. det gikk forresten bra prøvde ut mine nye spinning sko jeg fikk av mamma og pappa til jul. jeg måtte få hjelp til å sette dem fast. he he. men de var kjempe bra. anbefaler til dere som spinner og skaffe dere slike sko.

 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

