a coffee break on a Sunday

Jeg inviterte mamma ned til kaffe og pepperkaker. Hun hadde selvfølgelig strikkingen med seg, tror hun har den med overlat. hun strikker dukke klær til ei dukke hun også har strikket.

vi drakk utrolig god kaffe, den heter kaffe Crème. veldig god. jeg og mamma har foresten hatt vår første trenings økt sammen i 2012. dette var da min første i år. tok det med ro slik at jeg ikke blir så stiv. jeg prøvde ut pulsklokken, jeg må si den var utrolig bra. den er lett og sette seg inn i og veldig oversiktlig.

 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til a coffee break on a Sunday

  1. Mona Marie Eliasdottir sier:

    Sikker på at det er dukkeklær hun strikker ? Håper 2012 blir et fargerikt år for deg og din kjære

Legg igjen en kommentar

