I’m a geek, just face it. I will never change

Hei, se hvor dypt konsentrert jeg er i boken, jeg leser til prøve som jeg skal ha fredag en 13, ja dere leste rett. like greit og begynne tidlig å lese. det er forresten faget Yrkesutøvelse å det er kapitlet om lek og kreativitet. spennende greier^^

Blir jo da litt ukonsentrert når søte Jørgen knipser bilder^^ men jeg klarte å komme meg gjennom kapitlet. jeg er så nerd som sitter og leser på prøve på en lørdags kveld.

Jeg og Jørgen er blitt invitert av mormor, tante Aggi og mamma til gryterett og sprengt blomkål. nam nam! elsker sprengt blomkål. å vis dere lurer så er det gratinert blomkål med ostesaus og kjøttdeig.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til I’m a geek, just face it. I will never change

  1. EdgyPop sier:

    Du er nå en ganske søt nerd da!
    Stemmer at det er lurt å være tidlig ute, bedre det enn å ta det på sparket dagene før 🙂

Legg igjen en kommentar

