Home alone party again

Hei, jeg har nok en gang formiddagen for meg selv, herlig! får gjort mye når Jørgen er på jobb, jeg har allerede vasket en maskin med klær fått hengt de opp og satt på en nye. Har støvsuget bade,gangen stua og kjøkkenet. har vært i dusjen og fått sminket meg. har til og med rukket og tatt outfits bilder også. jeg er så produktiv på formiddagen:)

ellers så skal jeg surfe på YouTube og finne nydelige sanger som jeg kommer til å spille til Jørgen blir gal. obs! det skjer alltid.

resten av dagen er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre, hmm *tenke* tror jeg skal lage middag til Jørgen kommer av Jobb^^ å så må jeg skrive handle liste og dra å handle.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Home alone party again

  1. Vivi-Ann sier:

    Du har jo vorre produktiv. Meir enn ka e har vorre,snufs

Legg igjen en kommentar

