a nice surprise, come to those who deserve it.

Hei^^ begynte dagen ganske bra jeg. skulle inn på itslaerning å se på om jeg hadde fått svar på noen av innleveringene mine, jeg hadde fått karakter til faget Prosjekt til fordypning jeg fikk 6. Jeg kunne ikke tro dette først, men der sto det 6. Dette var en utrolig deilig følelse, en riktig god start på dagen. Pappa kjørte meg på skolen i dag, han skule selv til Glomfjord altså. jeg pratet jo selvfølgelig hele turen, tror jeg pratet han lei på skole arbeid og jobben min. Typisk meg.

på skolen har vi hatt forelesning i yrkekuttøvelse om lek og kreativitet, for meg er dette kjempe spennende tema, men skal ikke kjede dere med masse innviklet pedagogisk prat.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til a nice surprise, come to those who deserve it.

  1. anne sier:

    du e såå flenk!!

  2. Vivi-Ann sier:

    Da va jo kjempebra,gratulerer 🙂

  3. EdgyPop sier:

    Åh, jeg syns det antrekket var utrolig fint 😀 du er så pen ❤

Legg igjen en kommentar

