Home Alone party

Hei:) jeg ble vekket på den mest søteste måte i dag, Jørgen kom med kaffe på sengen til meg. utrolig søtt av ham. Han har forresten fått seg jobb på Coopen her i Storvik, han begynte i dag. Det er en utrolig lettelse at han har fått seg jobb og kan tjene penger. penger er da ikke alt, han har jo noe meningsfylt å gjøre om dagene.

så fikk jeg dagen i dag på å tusle rundt alen. er godt å kunne være alene litt. fikk tatt bilder av outfitsen min som jeg ikke har gjort på kjempe lenge. fikk spille høy musikk og sminket meg, med litt dans innimellom.

bluse ~Cubus. Genser~ Gina. Tights~ Cubus. Sko~ Ebay.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Home Alone party

  1. Vivi-Ann sier:

    🙂

Legg igjen en kommentar

