Back to everyday life.

Da var første skole dag i 2012 over, må si det var rett på gjennomgang på kapittel 5: samarbeid på arbeidsplassen og deretter gjennomgang av kapittel 6 fysisk aktivitet og kosthold, dette kapittelet kan jeg mye om så dette er morsomt å høre på. det er jo også noe jeg er veldig opptatt og interessert av.

må vell si at dagen min startet litt idiotisk. Jeg klarte å miste bussen til skolen, å det dummeste var at jeg ikke engang hadde forsovet meg. så jeg måtte få Jørgen til å Kjøre meg. vi hadde da håpet på å ta igjen bussen men det fant vi ut var vanskelig siden det var sykt glatt. når jeg nevnte at det var glatt fikk vi sleng på bilen i Glombergene men Jørgen klarte å rette opp bilen. huff det skremte oss mye, vi klarte ikke snakke om annet enn det resten av turen.

Jeg har forresten begynt med GTD (Get ting done) det er en filosofi at man skal skrive ned de tingene man skal og vill gjøre for å få en mer oversikt på livet. jeg leste om dette i et blad, men jeg husker ikke om det var kk eller alt. Der var det foreslått mobil apper som man kunne skrive ting ned på. måtte jo selvfølgeligst prøve dette ut^^ jeg har også begynt å bruker notat boken på pcen.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Back to everyday life.

  1. EdgyPop sier:

    åååh, GTD-filosofien. Geniaaalt. Skal så gjøre dette selv! Spesielt det å skrive ned framfriftsplanene! 😀

  2. Tilbaketråkk: If I had a pony, it would be pink~ « This ain't bubble gum no~★

  3. Så hyggelig at du har begynt med GTD. Det var forresten KK du leste i.
    Foreslår at du leser boken bak metodikken: Getting Things Done av David Allen. Finnes på norsk under navnet Få ting gjort – Bazar Forlag.
    Den kan være tilgjengelig på biblioteket også 🙂

Legg igjen en kommentar

