My dress code for 2012

Hei folkens. Skal oppdatere dere på hva jeg tenkte jeg skulle satse på, innen kleskoden i år. Det vil si jeg tenker ikke sikker på om det blir sånn hele året med det jeg skal begynne med.

Stilen vill da værer «nerdete» det er liksom hoved kategorien. Da tenker der sikkert så kjedelig å satse på en ting og kommer jeg ikke til å gå lei fort? dette har jeg også tenkt på, men det forskjellig måter å kle seg nerdete på. Dette kan jeg da jobbe videre med, har tenkt på noen under kategorier som:

Søt nerd: kle seg i kjørt, kjoler, knestrømper, søte bluser, nerdete briller,

 

Maskulin nerd: klær som er inspirert av herrer, bukse,bukseseler, dress jakke, mokasiner, hatt,

 

minimalistisk nerd: klær med enkle snitt, skjorter, bukse/shorts, dress jakke, enkel hatt.

casuel/lateback nerd: skjorte med strikkegenser over, (nordirsk print), harem bukse, bukseseler

 

 

her er en liten smake bit på hva jeg vill. var vanskelig å finne bilder som forklarer akkurat hva jeg mener.

 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

