Wish for 2012

Godt nyttår til dere alle

Ønsker
*Reise til Trondheim å møte vennene mine.
*Reise til Japan sammen med Jørgen<3
*Bli mer sikker på meg selv, å tørre være meg.
*Jeg ønsker og gifte meg med Jørgen en dag<3

Mål
*Fortsette og få gode karakterer. men ikke stresse for mye med dem.
*Komme meg til legen og få en ordentelig skjekk.
*Bli flinkere økonomisk.
*Trene like mye som jeg gjorde i 2011
*Ta mer bilder, redigere dem og vise dem til dere.
*Lese mer bøker.

Må gjøre
*Jeg må rydde i skoene mine, og klærne mine. Få en mer oversikt over hva jeg trenger og ikke trenger.
*Kjøpe en kaffekanne slik at det blir lettere å ha kaffegjester.
*spise sundt og ikke overspise godter.
* Være den beste kjæresten jeg kan være til Jørgen<3

Bli flinker til
*Slappe av. kunne ta seg en pause i skolearbeid.
*Ikke stresse, jeg trenger ikke stesse med søvn, skole eller matlaging.
*Være mer sosial, være sammen med vennene mine.
*Oppleve mer ting sammen med Jørgen<3
*Ha mer kontakt med venner som er lagt unna, som Synnøve, Kristin og Susanne.
*Prøve klær jeg har tenkt til å kjøpe.

Unngå
*krangler med venner og familie.
*kjøpe ting jeg ikke trenger.
*Å bli syk.
*At frykten for mørket heme meg til å gjøre de tingen jeg elsker.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

6 svar til Wish for 2012

  1. Vivi-Ann Paulsen sier:

    GODT NYTTÅR ! Mange mål som ikke er uoppnåelig,men jeg tror du har for mange. Må du ikke bli skuffet om du ikke klarer alle. Stå på,vi støtter deg. 🙂

  2. EdgyPop sier:

    Liker at vi har så like mål og ønsker for året!
    Dette skal bli et bra år for oss 😀

  3. irene m j sier:

    Syns du hadde mange fornuftige mål og forsetta og ønska her. Lykke til med de. Men husk at d bli vanskelig å få gjennomført alt. Du får konsentrer dæ om de viktigste. 🙂

Legg igjen en kommentar

