From enemies to best buddies


Hei, dette måtte jeg bare blogge og fortelle der. jeg er så lykkelig i dette øyeblikket. Gråtass ligger på fanget mitt. jeg har kjent han i 4 år og 6 måner ca å dette er første gangen han ligger frivillig på mitt fang. han bare plutselig hoppet opp og la seg:) han ligger her enda så dette er virkelig sjeldent

Har da vært en liten tur ute med Jørgen og tatt noen bilder, som jeg tenkte jeg skulle dele med dere også.

jeg liker å redigere bildene min slik at de ser lit nostalgisk ut. liker den gamle effekten bildene mine får når jeg sitter å koser meg å redigerer. det er vell det jeg liker før øyeblikket

Jeg vill ønske alle en kjempe koselig kveld i dette nye året.

 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

