2011

Hei,  jeg ville si litt om hvordan mitt år har vært. jeg har lært mye om meg selv som feil jeg har og gode egenskaper.

Noe av det bsete som har skjedd er at jeg begynte å jobbe i Dronning Maud minne barnehage , der fant jeg ut mer enn dere aner om meg selv. jeg lærte myte og der fant jeg ut at jeg vill jobbe med barn, pga dette søkte jeg på skole i Glomfjord og flyttet hjem med Jørgen.

jeg har hatt fine stunder med venner og familie. jeg har hatt opp og nedturer. slikt som alle opplever i et år.

Jørgen og jeg flyttet sammen i leiligheten under min bestemor og der trives vi. vi har det veldig bra sammen og slit skal 2012 bli. vi skal leve og kose oss. vi har hat mange fine stunder som vi kan se tilbake til, noen av dem er, 14 mai, Ladestien,den botaniske hagen, kaffe kompisen på Valentilys, parken med venner, og masse mere minner. jeg kunne ikke hatt noen andre enn Jørgen å dele disse minnene med. vi har opplevd oppturer og nedturer men sammen er vi uansett. la oss ha  dette som motto i 2012.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

4 svar til 2011

  1. hmmm sier:

    Det var kort sagt om deg , vi er glader for at vi får være en liten del av livet dit,vi håper på mange fine stunder i det nye året , mange klæmmer til deg og jørgen fra mamma og pappa , vi er umistelig gla i deg ,

    • Lele sier:

      jeg er ikke den som er så flink til å skrive om slike ting:P ja jeg håper vi får mange fine minner i 2012 som man kan se tilbake til i 2013:)
      stor klem fra både meg og Jørgen vi er kjempe glade i dere å<3

  2. Så søtt av deg pus. Jeg ser frem til enda et år sammen med deg ❤ og ALLE årene vi skal være sammen. 🙂

Legg igjen en kommentar

