Like having a royal visit<3

Jeg ha endelig fått en kveld sammen med Synnøve, hun kom hjem til meg der snakket vi om det vi alltid snakker om som, mote, sminke (Identiteten vår) hihi. om skole og alt som plager oss og mye mye mer. Det er virkelig  godt å ha noen som man kan snakke om klær og stiler og som faktisk skjønner hva jeg mener.

Det er vell standard at når vi er sammen må man ta kule selv bilder.  når jeg og Synnøve får tid å møtes pleier vi altid å drikke kaffe/te og snakke. det er så veldig koselig og jeg savner å gjøre det. kunne ønske vi kunne gjorte litt oftere.

selvfølgelig måtte vi ha kamera krig. lol ja vi pleier å bli litt barnslige sammen, men det skader ingen å være barnslig.

en oppsummering på kvelden: Den var topp:)

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Like having a royal visit<3

  1. EdgyPop sier:

    Det var en kjempe koslig kveld! 🙂 Savner også at vi kunne gjort det oftere ❤

    Åh, den super teite glippen i pannluggen!

Legg igjen en kommentar

