the night before the day

 

Det er altså dagen før dagen, jeg sitter alene i skjeller stuen, mamma er nettopp lagt seg mens pappa er vell like rundt hjørnet. jeg koser meg med å laster ned noen asiatiske blader. fikk et lite tips hos min BFF Synnøve om hvor jeg skulle finne de. hun kom innom jobb med Jule gavene til meg og Jørgen. Jeg ble kjempe glad for å se henne. jeg gleder meg kjempe mye til vi skal møtes å prate og kose oss samme.

Når pappa kommer hjem skal vi pynte Juletreet. gleder meg mye er så koselig å pynte det sammen med pappa, han blir som et lite barn som stråler stolt over hvor pent det blir. jeg blir selv glad.
Da var pappa kommet og treet er blitt pyntet.
min storebror og jeg har hatt en tradisjon om å henge opp våre kuler sammen, men etter han flyttet til Nederland må jeg gjøre det for alene, men jeg pleier å ringe slik at vi er sammen på en måte.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

